משלוח חינם בקניה מעל 150 שקלים באתר

כלורלה או ספירולינה?

כלורלה וספירולינה –הבדלים והמלצות

הכלורלה והספירולינה הן צמחי מים מתוקים בעלות מורשת עתיקה של קוד גנטי המצוי ממש בלב האנושות. הן מהוות צורות חיים קדומות ששרדו עם ה-DNA/RNA שלהן באבולוציה של 1.5 מיליארד שנים, והן מציעות קשת רחבה של תכונות תזונתיות. הן מכילות כל מרכיב תזונתי הנחוץ לבני האדם, ולכן הן מהוות מזונות מושלמים. הן מכילות כמות עצומה של ויטמינים, מינרלים, קורט מינרלים, חומצות שומניות חיוניות, חלבונים, חומצות גרעיניות, כלורופיל ופיטו-נוטריאנטים. לאחר שמייבשים אותן, הן מהוות המקור המיטבי לחלבונים, בטא קרוטן וכלורופיל מבין כל המזונות הקיימים.

 

קישור למוצרים: כלורלה, ספירולינה

כלורלה לעומת ספירולינה

כלורלה:

מקור טוב יותר לכלורופיל, כך שהיא מיטיבה לטהר ולנקות מרעלים.

מצננת פחות לעומת הספירולינה, מה שהופך אותה למתאימה יותר לשימוש למי שסובלים מחסרים בסיסיים.

יעילה במיוחד לאנשים שסובלים מהפרעות בתפקוד הכבד או לשתיינים או מעשנים.

יעילה ביותר למי שסובלים מעצירות או שההתרוקנות שלהם היא בצורה של גללים יבשים.

טובה במיוחד לסובלים מחסרים, לאנשים שבריאותם שברירית והזקוקים ל"שיקום", וכן למי שסובלים ממחלות ניווניות (שרירים, מערכת העצבים).

טובה יותר למערכת החיסונית.

כמויות גדולות יותר של חומצות שומניות חיוניות.

מכילה את גורם הצמיחה של הכלורלה - CGF (Chlorella Growth Factor), המחזק את המערכת החיסונית, נוגד סרטן ומציע יתרונות בריאותיים נוספים.

גורם הצמיחה של הכלורלה מסייע גם בשיקום של רקמות העצבים בכל הגוף, והוא מעולה בטיפול במצב ניווני של המוח ובהפרעות עצביות.

מומלץ ליטול במקרים של התמודדות עם קנדידה, דלקות, חוסר איזון ברמת הסוכר בדם, הפרעות ניווניות הקשורות לגיל כגון אלדסהיימר או טרשת נפוצה וכן מחלות לב.

 

 

ספירולינה:

שיקוי תזונתי מקיף המכיל יותר מ-100 חומרי תזונה טבעיים.

הספירולינה היא מקור על לחלבון המתעכל בקלות. היא מכילה 300% יותר חלבונים בכל גרם לעומת בשר בקר וללא כולסטרול כלל. היא מציעה מגוון מושלם של חומצות אמיניות (אבני היסוד של החלבונים) לרבות 8 החומצות האמיניות החיוניות, שהצמחונים מתקשים למצוא בתזונתם. 80% מהחלבונים בספירולינה מתעכלים, זאת לעומת שיעור העיכול הדל של 20% מהחלבונים המצויים בבשר בקר.

המקור העשיר ביותר בטבע בוויטמין 12B, כאשר די ב-3 גרם של ספירולינה כדי לצרוך 480% מהקצובה היומית המומלצת.

פי 58 יותר ברזל לעומת התרד.

עשירה יותר בבטא קרוטן לעומת הגזר – פי 25. הבטא קרוטן הוא נוגד חמצון עוצמתי.

מקור עוצמתי לחומצה גמא לינולאית (GLA), שהיא שומן חיוני הנחוץ לפעילות תקינה של המוח האנושי, לתפקוד תקין של הלב, לוויסות הדלקות, לבנייה של עור בריא ומערכת החיסון.

מכילה פיקוציאנין, הפיגמנט הכחול-ירוק הייחודי שהוא נוגד חמצון חזק ופיטו-נוטריאנט יעיל נגד התפתחות של סרטן.

כמקור טבעי לחומרי תזונה, הספירולינה נספגת ביעילות העולה פי 16 על זו של הוויטמינים המלאכותיים ותוספי המינרלים.

היא יעילה יותר כחלק מתוכנית לפיקוח על המשקל, מאחר שהפרופיל התזונתי הנרחב שלה מסייע לאזן באופן טבעי את התיאבון שלכם ובמקביל לספק את חומרי התזונה החיוניים.

הספירולינה יעילה למי שזקוקים לתזונה נוספת בגין עיסוק יתר בפעילות גופנית, או למי שמתמודדים עם מתח מתמשך, וכן לאנשים שתזונתם מצומצמת כגון צמחונים או טבעונים, או מי שתזונתם מוגבלת עקב אלרגיות למזונות שונים.

הספירולינה מתעכלת בקלות רבה יותר מהכלורלה, שעלולה לגרום לשלשולים בקרב אנשים בעלי רגישות.

הספירולינה מומלצת במקרים של מחלות ניווניות נרכשות כגון סוכרת, השמנת יתר, טרשת העורקים, סרטן ושיגרון, כמו גם במקרים של דלקות, אלרגיות והפרעות בתפקודי הכבד והכליות.

 

מינון:

הכמות המומלצת לנטילה תלויה במה שרוצים להשיג. עידוד קל לניקוי עדין מרעלנים, וכמויות גדולות יותר להצערה תזונתית. כשנוטלים מקור תזונתי מרוכז, מומלץ תמיד להתחיל במינון קטן ולהגדיל אותו בהדרגה. תהליך כזה מאפשר לגוף להסתגל לפעילות התזונתית החזקה המוחדרת לתוכו, מבלי לגרום למתח במערכות האחראיות על הניקוי מרעלים. לעומת זאת, להשגת תוצאות מיטביות, יש ליטול אותן לאורך זמן. להצערת אברים ורקמות חיוניים, טלו כלורלה וספירולינה במשך שנה אחת לפחות.

תגיות:

TOP